FAQ
Vanliga frågor (FAQ)
Om våra produkter
Vad är speciellt med era mössor?
Våra mössor är designade med ett lent satinfoder som minskar friktion mot håret – perfekt för att motverka friss och hårslitage.
Hur ska jag tvätta mössan?
Vi rekommenderar handtvätt i kallt vatten och att låta mössan lufttorka, för att bevara satinfodret så länge som möjligt.
Beställning & leverans
Hur lång leveranstid har ni?
Leveranstiden är normalt 2–5 arbetsdagar inom Sverige. Du får ett spårningsnummer så snart din order skickats.
Vad kostar frakten?
Fraktkostnaden varierar beroende på vilket fraktalternativ du väljer. Postnord kostar 39kr och Early Bird kostar 45kr.
Hur spårar jag min beställning?
Du får ett mejl med spårningslänk så snart din order skickas. Kolla även din skräppost om du inte ser det.
Betalning
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar kort (Visa/Mastercard), Apple Pay och Google Pay.
Är det säkert att handla hos er?
Ja! Vi använder en säker betalningslösning och följer GDPR.
Returnera och reklam
Hur returnerar jag en vara?
Du kan returnera en vara inom 14 dagar efter att du mottagit din order. Varan måste vara i samma skick som när du fick den. För ytterligare information kring hur returen ska genomföras, läs vår returpolicy under rubriken "returer" längst ned på hemsidan.
Får jag pengarna tillbaka vid retur?
Ja, när vi mottagit och godkänt din retur återbetalas beloppet via samma betalsätt du använde.
Vad gör jag om varan har en defekt?
Kontakta oss så snart som möjligt med en bild på produkten. Vi hjälper dig med reklamation eller ersättning.
Kontakt och support
Hur kontaktar jag er?
Via vårt kontaktformulär eller e‑post. Vi svarar så snabbt som möjligt, senast inom 24 timmar under vardagar.